Vice Sindaco di Dezhou, Chen Xiaoqiang, hà guidatu un squadra di ricerca à Minolta

U dopu meziornu di u 19 d'aprile, u vice sindaco di Dezhou, Chen Xiaoqiang, hà guidatu un gruppu di funzionari di l'Uffiziu Municipale di l'Industria è a tecnulugia di l'infurmazione è l'Uffiziu Municipale di Supervisione di u Mercatu, accumpagnatu da u guvernatore di u conte di Ningjin County, Wang Cheng, per visità. Minolta per a ricerca.

1

In u showroom di l'attrezzatura Minolta, u sindaco Chen ascoltò u rapportu di Minolta nantu à u prucessu di sviluppu di a cumpagnia, u layout industriale, u sviluppu di u produttu è a pianificazione strategica, stu documentu investiga l'operazione di ogni ghjornu di l'imprese in a situazione attuale, capisce l'opportunità è e sfide in u sviluppu di l'imprese. imprese, è dà alcuni suggerimenti.

2

3 4

Dopu à l'inchiesta, u sindaco Chen hà datu affirmazioni è lode à u sviluppu è i rializazioni di Minolta, è hà incuraghjitu l'imprese à dà u ghjocu pienu à i so vantaghji in l'industria, à prisentà più è megliu prudutti è servizii à u mercatu è l'utilizatori, è facenu più grande è più cuntributi à u sviluppu di l'industria fitness di Dezhou.

5


Tempu di post: 18-May-2023