A Copa Mondiale scontra Made in China

A festa quadriennale di football hè principiata.In a Copa Mondiale di Qatar 2022, l'assenza di a squadra cinese hè diventata un dispiaciu per parechji fan, ma l'elementi chinesi chì ponu esse vistu in ogni locu in u stadiu è fora di u stadiu pò cumpensà a perdita in i so cori.

A Copa Mondiale scontra Made in China1

"Elementi chinesi" attrae l'attenzione glubale, u "più simpaticu messenger" panda giganti "Jingjing" è "Four Seas" apparsu in Qatar, u "Dongguan" World Cup mascotte Raib peluche, Lusail Stadium, grande schermu LED, reservoir, made in Yiwu... U putere di a Cina brilla di novu in a Copa Mondiale.

A Copa Mondiale scontra Made in China

"Da u fattu chì l'elementi chinesi sò in ogni locu in a Copa Mondiale, pudemu vede a forza cumpleta di a Cina è i risultati di a riforma è l'apertura".Avemu vistu a participazione di a China è a cuntribuzione à a Copa Mondiale di Qatar, chì mostra chì in tuttu u prucessu di u sviluppu glubale, l'apertura è a participazione di a China sò forze pusitivi è pusitivi, è l'energia chì porta pò fà a nostra vita umana più culurita.

A Copa Mondiale scontra Made in China2

Cum'è un avvenimentu "top-notch" chì attrae l'attenzione glubale, a Copa Mondiale ùn hè micca solu una piattaforma per a cumpetizione sportiva, ma ancu una tappa per i scambii di civilisazione;Ùn mostra micca solu a cumpetizione di e cumpetenze di ogni squadra, ma ancu mette in risaltu a cumpetizione di forza trà parechje marche.

I marchi chinesi è i biglietti da visita chinesi prufittàranu ancu di sta tappa per lascià l'ochji di l'audienza glubale splende è risonanu cù l'"elementi chinesi" intenzionalmente o involontariamente cù l'amore di u football, diventendu una bella scena per tistimunià "U novu sviluppu di a Cina furnisce. novi opportunità per u mondu ".

A Copa Mondiale scontra Made in China3

Allenamentu fisicu intensivu attraversu l'eserciziu scientificu

U football hè u sportu più influente in u mondu, u football hè un sport mundiale, è hà un grande seguitore in u mondu, cù più di 200 milioni di persone chì participanu à u football in u mondu.

In più di a gioia di seguità stu sportu, u football porta ancu benefizii di fitness à e persone, atleti prufessiunali o amatori.

A Copa Mondiale scontra Made in China4

Ma cum'è un ghjucadore di football prufessiunale, "picciate" hè solu i principii, anu ancu bisognu di avè una forma fisica più altu ch'è a ghjente ordinaria, è unisce bè a fitness fisica è e cumpetenze di ballò per ottene e cundizioni di un ghjucatore prufessiunale.

Per rinfurzà a furmazione fisica megliu di l'atleti, pudemu furmà cù l'aiutu di l'equipaggiu sportiu prufessiunale.Sicondu a forma fisica di e persone, cumminata cù a teoria di sportu scientificu è l'usu di l'equipaggiu di fitness, ponu esse realizati diversi entrenamentu.

Tapis roulant autoalimentatu magneticu MND-Y600: pò fà un pocu di eserciziu aerobicu, jogging aerobicu, camminate calmante.U cinturione di corsa curvatu hè più ergonomicu, chì pò riduce l'impattu di l'articulazione di u ghjinochju quandu sbarca, è ghjucà un rolu in a prutezzione di u ghjinochju di u corridore.

A Copa Mondiale scontra Made in China5

MND-PL equipamentu piattu senza piastra-caricatu: appiccicazione pezza equipaggiu, a forma generale hè simplice è atmosfericu, ma hà ancu un sensu di ricunniscenza è serie.L'utilizatori cumincianu cù una resistenza bassa è ponu fà ripetizioni mirati è funziunali in un ambiente sicuru, cuntrullatu è ripetibile.

A Copa Mondiale scontra Made in China6

MND-FH attrezzatura di ginnastica di forza caricata di pin: aspettu splendidu, cuntrollu còmode, faciule d'eserciteghja musculi belli è formati, furnisce a massima libertà per ogni tipu di furmazione, mantene sempre a fiducia di u corpu, aderisce à a furmazione di forza pò ancu prumove a circulazione di sangue, migliurà a indice di salute di u corpu.

A Copa Mondiale scontra Made in China7

A squadra cinese ùn hè micca andata, ma l'impresa si n'andò.

Bai Yansong hà dettu una volta à a Copa Mondiale 2018 in Russia: a Cina ùn hè micca andata fora di a squadra di football, in fondu hè andata.Un "ridicule" parla di l'influenza di a Copa Mondiale in Cina.Sembra luntanu, ma in realtà hè assai vicinu à noi.

Cum'è u primu sport in u mondu, ci sò opportunità di cummerciale incommensurable daretu à u football.Ùn hè micca u football chì rotola nantu à u campu verde, ma l'oru.Comu dice u proverbio, "l'eroi currispondenu à spade boni", "eroi" ponu riflette solu e so arti marziali eroiche quandu sò assuciati cù "spade boni", è "spade boni" ponu esse aduprate solu da "eroi" per esercite pienamente u so valore. .

A Copa Mondiale scontra Made in China8

Ancu s'ellu a squadra cinese era assente questu annu senza sorpresa, ùn hà micca affettatu l'attenzione di e marche domestiche à l'avvenimentu.Trà elli, Wanda hè u "partner FIFA", Hisense, Mengniu è vivo sò i "sponsors di a Copa Mondiale FIFA", è in u sistema ufficiale di sponsorizazione FIFA, l'imprese cinesi cuntinueghjanu a forza di l'edizione precedente.

Daretu à a Copa Mondiale hè u valore di u trafficu glubale, chì hè senza dubbitu unu di l'arnesi di marketing per acquistà influenza per e marche d'oltremare.

A Copa Mondiale scontra Made in China9

U cunsensu umanu nantu à a natura di u sport vene da a natura senza frontiere di u sport.

I sporti muderni anu subitu a trasfurmazioni di l'industrializazione è l'urbanizazione, rinfurzendu u valore spirituale chì u sport furnisce à e persone - un sensu d'appartenenza è onore, cum'è u classicu hat-trick di Rossi, i 9,83 seconde di Su Bingtian, videndu sti sceni ancu inconscientemente lacrime.

A Copa Mondiale scontra Made in China10

Una Copa Mondiale chì porta l'amore è l'aspettattivi di generazioni di fan, è ancu u nostru sognu cumunu di football, ci purterà di novu i stessi ricordi jubilanti è eterni.

Qatar 2022 World Cup, quale serà u rè finale?Quale hè a squadra chì rialzerà a Hercules Cup ?I dii tornanu in i so lochi, a festa hè imminente, aspittemu tutti chì u focu s’accende è l’arena d’amore !


Tempu di Postu: Dec-05-2022