A China International Sports Goods Expo hè ghjunta à una cunclusione successu!

Rivista maravigliosa

U 29 di maghju, a 40th China International Sporting Goods Expo (riferita cum'è "2023 China Sports Expo") hà cunclusu in u Centru Internaziunale di Cunvenzione è Exhibition di Xiamen.Una volta chì l'avvenimentu di l'industria di l'articuli sportivi, chì era statu separatu per un annu, hà tornatu, hà riunitu rapidamente a popularità di l'industria è u publicu, cù un publicu di 100000 persone.

1

À a mostra, avemu purtatu l'ultimi prudutti sviluppati da a nostra sucietà, Includendu X700 Tapis roulant Tracked, X800 Surfing Machine, D16 Magnetic Spinning Bike, X600 3HP Commercial Treadmill, Y600 Tapis roulant autopropulsatu, ecc. China Sports Expo.

2

Momenti di mostra

A squadra d'elite chì avemu mandatu sta volta hà avutu discussioni, scambii è apprendimentu cù parechji appassionati di fitness è espositori sia in u paese sia à l'internaziunale.À u listessu tempu, cù prudutti d'alta qualità è d'alta prestazione è servizii persunalizati persunalizati, hà attrattu lotti di clienti à vene.

3 4

Esposizione di u produttu

X600 Tapis roulant commercial 3HP

U novu sistema di assorbimentu di scossa in silicone elasticu di novu designu è a struttura di tavulinu migliorata è allargata rende a vostra corsa più naturale, furnisce una sperienza di ammortizzazione unica per ogni passu di atterraggio, prutegge i ghjinochje di l'amatori di fitness da l'impattu.

5

X700 Tapis roulant Crawler 2 IN 1

Stu tapis roulant ùn solu hà parechje modi è ingranaggi, ma adopta ancu a struttura di pista di chassis più avanzata, chì pò facilmente affruntà situazioni di alta velocità è alta carica, è riduce in modu efficace a pressione di l'articulazione.Havi caratteristiche cum'è alta vitezza, alta capacità portante, altu cunfortu, è altu effettu di brucia di grassu.

6

7

X800 Surfing Machine

A macchina di surf hè cuncepita basatu annantu à a struttura di scene di surf reale, chì permette à l'utilizatori di immersi in l'eccitazione è u divertimentu di u surf.

8

9

X510Macchina ellittica

U passu naturale, à pocu impattu è l'affidabilità pruvata vi permettenu di prufittà di ogni allenamentu mentre gode di una affidabilità consistente è un rendimentu eccellente.

10 11

Y600Autopropulsatu Tapis roulant

12 13

X300Trainer d'arc

A machina tri in una testata è validata mostra i vantaghji di prestazioni è salute di a nostra struttura sportiva di alta qualità cù u so disignu praticu è simplice.Stu dispusitivu di furmazione high-end arc step hè pensatu per l'utilizatori è l'ambienti chì valorenu a salute sopra a decorazione.U nostru dispusitivu pò furnisce una scelta cumpleta di perdita di pisu, forza è eserciziu calori.Dunque, utilizendu una macchina pò risponde à e diverse esigenze di principianti è atleti avanzati, chì vi permettenu di godere facilmente di a salute.

14

D16Bicicletta da spinning magnetica

A bicicletta hè dotata di cuncepimentu ergonomicu è di diverse funzioni regulabili, chì ùn solu permette à l'utilizatori di mantene un cunfortu ottimale durante l'esercitu, ma ancu migliurà l'efficacità di l'esercitu.

15 16

D20Rowing Machine 2 IN 1

Stu pruduttu hà aghjurnatu è aghjustatu a funzione di resistenza magnetica nantu à a basa di l'ajustamentu tradiziunale di a resistenza di u ventu, ottenendu una resistenza di u ventu regulabile 1-10 ingranaggi è una resistenza magnetica 1-8 ingranaggi, risponde à e diverse esigenze di principianti à furmatori intermedi à avanzati.

17 18

X520-Ciclu recumbent  X530-Ciclu drittu

19 20

C81 Smith Machine multifunzionale 

Un dispositivu versatile chì risponde à i bisogni di eserciziu di i musculi di u corpu.

21

FM08 Canottaggio seduto

22

FF09 Dip/Chin Assist

23

PL36 X Lat Pulldown

24

25

Chiusura di a mostra

A "Sports Expo" di quattru ghjorni hè ghjunta à una cunclusione successu.Ci hè un flussu cuntinuu di persone in questa mostra.Dopu avè cumunicatu strettamente cù i clienti, avemu ancu prufittatu assai.Dopu, seremu impegnati à migliurà a qualità è a funziunalità di l'equipaggiu di fitness, dendu à e persone una sperienza di vita sana, piacevule è cunfortu.Cunsidereremu u serviziu di i clienti cum'è u principiu fundamentale di a sopravvivenza di a nostra cumpagnia, è perseguiremu continuamente una filusufìa cummerciale di l'innuvazione tecnologica.Ancu s'è l'esibizione hè ghjunta à a fine, l'eccitazione ùn serà mai finita.Minolta hà da travaglià cun voi per creà splendore.

26


Tempu di post: 03-03-2023