U 39TH Sports Expo Ufficialmente Finitu.Minolta aspetta cun ansia di scuntràvi a prossima volta

A 39th Sports Expo hè stata ufficialmente aperta

U 22 di Maghju di u 2021 (u 39) l'Expo Internaziunale di Articuli Sportivi Chine hè stata cunclusa cù successu in u Centru Naziunale di Cunvenzione è Esposizione (Shanghai).Un totale di 1300 imprese hà participatu à a mostra, cù una zona di mostra di 150000 metri quadrati.In trè ghjorni è mezu, un totale di 100000 persone da u guvernu è istituzioni pertinenti, imprese è istituzioni, cumpratori, praticanti di l'industria, visitatori prufessiunali è visitatori publichi sò ghjunti à u situ.

Esposizione Sportiva

Scena d'esposizione

In l'esposizione di quattru ghjorni, Minolta hè apparsu cù i so ultimi prudutti, è hà postu diversi tipi è stili di equipamentu di fitness nantu à u stand per i visitatori per visità è sperienze.Mentre fighjenu l'esposizione, i visitori anu sentitu chì "a fitness face a vita megliu", chì era assai elogiatu da i visitori.

U treadmill hà attiratu assai attenzione da i media è attrae un gran numaru di visitatori in a mostra.

Esposizione sportiva 2

Novi Arrivati!

In questa mostra, Shandong Minolta fitness equipment Co., Ltd hà fattu un debut pesante cù una varietà di novi prudutti, hà pigliatu l'opportunità di l'industria cù a tecnulugia, è hà attrattu l'attenzione di parechje imprese in casa è in l'esteru cù novi prudutti d'altu livellu.

Esposizione Sportiva 3

MND-X700 Novu tapis roulant cummerciale

A tapis roulant X700 adotta una cintura di corsa crawler, chì hè furmata da materiali compositi avanzati è incorporata cù un cuscinettu di scossa morbida, risponde à i requisiti di alta vita di serviziu sottu una carica forte.Havi una grande capacità portante è un altu assorbimentu di scossa.Pò assorbe a forza di l'impattu di trampling è riduce a forza di rebound, chì pò più efficacemente riduce a pressione di trigger di u ghjinochju è prutegge u ghjinochju.À u listessu tempu, stu cinturione di corsa ùn hà micca bisognu di scarpi di furmazione.Pò esse scalzu è hà una longa vita di serviziu.

In u modu normale, a vitezza pò esse aghjustata à 1 ~ 9 gears, è in u modu di resistenza, u valore di resistenza pò esse aghjustatu da 0 à 15. Slope lifting support - 3 ~ + 15%;A regulazione di a velocità di 1-20 km, una di e chjave per a prutezzione di i ghjinochje in a corsa interna hè l'angolo di a tapis roulant.A maiò parte di a ghjente corre in un angulu di 2-5 °.A pendenza di l'angolo più altu hè favurevule per migliurà l'efficienza di l'eserciziu è risponde à e diverse esigenze di i clienti.

Esposizione sportiva 4

Tapis roulant MND-X600B Key in silicone ammortizzante

U sistema di smorzamentu di silicone altamente elasticu di novu designu è a struttura di tavola di corsa migliorata è allargata ti facenu correre più naturali.Ogni sperienza di sbarcu di u passu hè diversu, buffering, è prutegge i ghjinochje di a gimnasta da l'impattu.

Supportu di elevazione - 3% à + 15%, capace di simulà diversi modi di muvimentu;A vitezza hè 1-20 km / h per risponde à e diverse esigenze di i clienti.

Personalizà 9 modi di furmazione automatica.

Esposizione sportiva 5

MND-Y500A Tapis roulant senza alimentazione

U treadmill adotta l'aghjustamentu di a resistenza di cuntrollu magneticu, 1-8 ingranaggi è trè modi di muvimentu per aiutà vi esercitassi i vostri musculi in tutti l'aspetti.

U treadmill robustu pò sustene a più alta intensità di eserciziu in l'ambiente di furmazione sportiva, ridefinisce u vostru ciclu di furmazione è liberate prestazioni splusive.

Esposizione sportiva 6

Tapis roulant curvo MND-Y600

A tapis roulant adotta l'aghjustamentu di a resistenza di cuntrollu magneticu, 1-8 ingranaggi, cinturione di corsa crawler, è u quadru hè opzionale cù scheletru di lega d'aluminiu o scheletru di nylon d'alta resistenza.

Esposizione Sportiva 7

Warrior-200 Macchina d'arrampicata verticale motorizzata

Climbing machine hè un strumentu necessariu per a furmazione fisica.Pò esse usatu per furmazione aerobica, furmazione di forza, furmazione splussiva è ricerca scientifica.Utilizendu a macchina di arrampicata per a furmazione aerobica, l'efficienza di brusgià grassu hè trè volte più altu ch'è quella di u treadmill, è a freccia cardiaca necessaria per a cumpetizione pò esse ghjunta in dui minuti.In u prucessu di furmazione, perchè tuttu u prucessu hè sopra à a terra, ùn hà micca impattu nantu à e articuli.A più impurtante, hè a cumminazione perfetta di dui tipi di furmazione aerobica - macchina per l'arti inferiori + macchina per l'arrampicata per l'armu superiore.U modu di furmazione hè più vicinu à a cumpetizione è più in linea cù u modu di muvimentu di i musculi in sporti speciali.

Esposizione Sportiva 8

MND-C80 Smith Machine multifunzionale

L'addestratore cumpletu hè un tipu d'equipaggiu di furmazione cù parechje funzioni singuli, cunnisciutu ancu "Formatore multifunzionale", chì pò furmà una parte specifica di u corpu per risponde à i bisogni di eserciziu di u corpu.

L'addestratore cumpletu pò eseguisce uccelli / in piedi, pull-down altu, rotazione è push-up di barbell bar sinistra-destra, barra parallela unica, trazione bassa, barra di barbell anti squat, pull-up, biceps è triceps, estensione di l'estremità superiore. furmazione, etc. Cumminatu cù u bancu di furmazione, l'addestratore cumpletu pò eseguisce una spinta di pettu supina inclinata ascendente / descendente, seduta alta pull-down, training low pull-down, etc.

Esposizione sportiva 9

MND-FH87 Trainer di estensione è flexione di e gambe

Adopta un grande diametru di tubu in forma di D cum'è u quadru principale di una porta chjuca, una piastra d'acciaio di carbone Q235 d'alta qualità è un acrilico addensatu, un prucessu di cottura di pittura di qualità automobilistica, un culore luminoso è una prevenzione di ruggine à longu andà.

U trainer di estensione è flessione di a gamba appartene à una doppia funzione all-in-one machine, chì rializeghja u cambiamentu di e funzioni di estensione di gamba è di piegatura di gamba per mezu di l'aghjustamentu di u boom, realiza una furmazione mirata nantu à a coscia, è rinforza a furmazione di gamba. musculi cum'è quadriceps brachii, soleus, gastrocnemius è cusì

Ending perfettu

A mostra di quattru ghjorni hè fugace.A mostra di Minolta hè piena di cugliera, lode, suggerimenti, cooperazione è più commovente.Nant'à u palcuscenicu di l'Expo sportiva, avemu l'onore di scuntrà è di scuntrà cun dirigenti, esperti, media è elite di l'industria.

À u listessu tempu, ringraziate ogni invitatu chì hà visitatu u stand di Minolta in a mostra.A vostra attenzione serà sempre a nostra forza motrice.


Tempu di post: 26-May-2021