U 39emu China Sport Show hè statu ufficialmente cunclusu, è Minolta Fitness aspetta di scuntràvi a prossima volta

U 39th China Sport Show hè ufficialmente cunclusu

U 22 di maghju, u 2021 (39th) China International Sport Show hà finitu cù successu à u Centru Naziunale di Cunvenzione è Esposizione (Shanghai).Un totale di 1,300 cumpagnie hà participatu à sta mostra, è a zona di esibizione hà righjuntu 150,000 metri quadrati.Duranti i trè ghjorni è mezu, un totale di 100 000 persone ghjunghjenu à a scena.

Esposizione Sportiva

Situ d'esposizione

Duranti l'esibizione di 4 ghjorni, Minolta Fitness hà purtatu l'ultimi prudutti per l'audienza di diversi tipi per pruvà, "Beautiful", hà ricevutu elogi unanimi da u publicu di l'esposizione.

In questa mostra, u novu tapis roulant crawler lanciatu da Minolta Fitness hà ricevutu una grande attenzione.Appena apparsu, hè diventatu u focu di a cabina, attraendu l'attenzione di parechji media è di l'audienza.

Esposizione sportiva 2

I prudutti pesanti!

In questa mostra, Shandong Minolta Fitness Equipment Co., Ltd hà purtatu una varietà di novi prudutti per apparisce in una varietà di novi prudutti per coglie l'opportunità di l'industria cù a tecnulugia è attirà l'attenzione di parechje imprese in casa è in l'esteru cù alta - livellu di novi prudutti.

Esposizione Sportiva 3

MND-X700 Novu tapis roulant cingolatu cummerciale

U treadmill X700 usa un cinturione di tippu crawler, chì hè furmatu da u materiale compositu avanzatu, è incorpora un pad morbidu di tagliu di scossa per risponde à l'alti requisiti di vita di serviziu sottu a carica forte.A capacità portante hè alta, è a forza di rimbalza hè ridutta mentre assorbe l'impattu di u passu, chì pò riduce in modu più efficace a pressione di scatula di u ghjinochju per prutege.À u listessu tempu, stu cinturione di corsa ùn hà ancu micca esigenze per i scarpi, scalzi sò dispunibili, è una longa vita di serviziu.

A vitezza di u modu cunvinziunali pò esse aghjustatu à 1 ~ 9 gears, è u valore di resistenza pò esse aghjustatu da 0 ~ 15 in u modu di resistenza.U slope lift ranges -3 ~ + 15%;1-20 km di regolazione di a velocità.Una di e chjave per a prutezzione di i ghjinochje di a corsa interna hè l'angolo di u treadmill.A maiò parte di a ghjente corre trà 2-5.A pendenza di l'angolo più altu hè favurèvule, più efficace per migliurà i bisogni di l'eserciziu.

Esposizione sportiva 4

Tapis roulant MND-X600B con assorbimento degli urti in silicone

U sistema di assorbimentu di scossa in silicone altamente elasticu di novu cuncepitu è ​​a struttura di tavulinu migliorata ti rende più naturale in a corsa.Ogni sperienza di pede hè diversa per prutege u ghjinochju di u fitness.U slope Lift varieghja da -3% à + 15%, chì pò simule diversi modi sportivi;vitezza 1-20 km / h per risponde à i bisogni di i clienti.Speciali persunalizati 9 modi di furmazione automatica.

Esposizione sportiva 5

MND-Y500A Tapis roulant flat non motivatu

U treadmill hè aghjustatu da a resistenza di cuntrollu magneticu, 1-8gears, è trè modi sportivi per aiutà vi esercitassi i vostri musculi in tutti l'aspetti.

Base di corsa forte è durabile, a più alta intensità di eserciziu in l'ambiente di furmazione, ridefinisce a vostra furmazione di riciclà, è libera forze esplosive.

Esposizione sportiva 6

MND-Y600 Tapis roulant curvo non motorizatu

U treadmill hè aghjustatu da a resistenza di cuntrollu magneticu, 1-8 gear, crawler running belt, è u quadru hà un scheletru di lega d'aluminiu o un scheletru di nylon d'alta resistenza.

Esposizione Sportiva 7

Warrior-200 Aereo di scalata verticale dinamica

Climbing machine hè un strumentu necessariu per a furmazione fisica, chì pò esse usata per l'aerobica, a forza, a furmazione di forza splusiva è a ricerca scientifica.Utilizendu una macchina di arrampicata per a furmazione aerobica, l'efficienza di brusgià grassu hè 3 volte più altu à u treadmill.Pò ghjunghje à a freccia cardiaca necessaria in dui minuti.Duranti u prucessu di furmazione, cum'è tuttu u prucessu ùn hè micca in terra, ùn ci hè micca impattu nantu à e articuli.Hè più impurtante chì hè una cumminazione perfetta di dui entrenamentu aerobicu - macchina di passu di l'arti inferiori + macchina di arrampicata di l'estremità superiore.U modu di furmazione hè più vicinu à a cumpetizione, chì hè più in linea cù u modu di muvimentu di musculu.

Esposizione Sportiva 8

MND-C80 Funzione cumpleta Smith Machine

The Comprehensive Function Smith Machine hè un equipamentu di furmazione chì integra una varietà di funzioni singuli.Hè cunnisciutu ancu com'è "dispositiu di furmazione multifunzionale".Hè destinatu à a furmazione di u corpu per risponde à i bisogni di eserciziu.

A Funzione Comprehensive Smith Machine pò esse tirata in giù è a leva di barbell si gira è spinge, barre parallele, pull low, squatting spalla pressa, pull-up body, Biceps and Triceps Pull, stretching di l'estremità superiore, etc.

Esposizione sportiva 9

MND-FH87 Dispositivu di furmazione di gamba stretching

Utilizendu un grande tubu in forma di D cum'è u quadru principale di u casu di contrappesu, platti d'acciaio di carbone Q235 d'alta qualità è acrilicu grossu, tecnulugia di pittura di qualità di vittura, culori brillanti, prevenzione di ruggine di longa durata.

U dispusitivu di furmazione di gamba allargata appartene à a doppia macchina funzionale all-in-one.Per mezu di l'aghjustamentu di u bracciu in muvimentu, u cambiamentu di l'estensione di a gamba è e gammi curvati hè utilizatu per fà una furmazione mirata nantu à e cosce.

Ending perfettu

A mostra di 4 ghjorni hè volante.Minolta Fitness hà participatu à sta mostra.avemu assai guadagnà, lode, suggerimenti è cooperazione.In u palcuscenicu di u Sports Show, simu furtunati di pudè scuntrà capi, esperti, media è elite di l'industria.

À u listessu tempu, vogliu ringrazià tutti l'ospiti chì anu visitatu u noi à a mostra.A vostra attenzione hè sempre a nostra motivazione per avanzà.


Tempu di post: 26-May-2021