Tang Keji, Vice Dean di l'Università di Dezhou, hà guidatu i studienti di u Dipartimentu di l'Educazione Fisica à visità Minolta.

U 14 di nuvembre, u Vice Dean Tang Keji di u Texas College hà guidatu i prufessori è i studienti di u Dipartimentu di l'Educazione Fisica, accumpagnatu da u capu di l'Uffiziu di l'Industria di l'Equipamentu di Fitness, à a Sala d'Esposizione di l'Equipementu di Fitness Minolta per una visita è studiu unicu.

afcdfbgfn (1) afcdfbgfn (2) afcdfbgfn (3) afcdfbgfn (4)

Minolta hà dispostu à u Manager Zhao Shuo per guidà u Vice Principal Tang Keji è a so squadra per visità attentamente diversi apparecchi di fitness putenti è furnisce spiegazioni dettagliate.Sti dispusitivi ùn solu copre parechji campi cum'è l'eserciziu aerobicu, a furmazione di forza, a furmazione di riabilitazione, etc.

afcdfbgfn (5) afcdfbgfn (6) afcdfbgfn (7)

Attraversu visite in situ è ​​u funziunamentu di queste attrezzature di fitness, i studienti anu acquistatu una cunniscenza più profonda di a struttura, e funzioni è i metudi di usu di l'attrezzature di fitness.À u listessu tempu, diversi equipaghji di fitness anu attiratu a so attenzione, è si sò ghjunti in avanti per sperimentà è sentenu l'incantu unicu di questi equipaghji.

afcdfbgfn (9) afcdfbgfn (10) afcdfbgfn (11) afcdfbgfn (12)

  U Vice Dean Tang Keji hà dichjaratu chì u scopu di sta visita è di studiu hè di permette à i studienti di avè una cunniscenza più profonda di a produzzione è di u disignu di l'attrezzatura di fitness, è spera chì puderanu integrà a so sperienza in l'eserciziu è l'apprendimentu futuri, fendu più cuntributi à a Cina. industria di sport.


Tempu di Postu: 17-Nov-2023