Apertura di a sala di mostra principale di a 28ª Fiera Internaziunale di Lanzhou I dirigenti naziunali anu visitatu l'area di mostra di Minolta per ispezione è guida.

A 28th China Lanzhou Investment and Trade Fair (in seguitu chjamata "Lanzhou Fair") hè stata recentemente aperta in Lanzhou, Pruvincia di Gansu.Shandong Minolta Fitness Equipment Co., Ltd., cum'è u rappresentante eccezziunale di l'impresa di u conte di Ningjin, hà fattu una maravigliosa apparizione à a Fiera di Lanzhou.

nutizie

Cum'è l'unica cumpagnia in u conte di Ningjin, Minolta hà fattu u so debut in a Fiera Internaziunale di Lanzhou, è hà dimustratu in modu cumpletu a forza di fabricazione di l'equipaggiu avanzatu di Minolta è i successi di sviluppu per mezu di mudelli di prudutti, pagine di culore promozionale, video di introduzione è altre forme.

 

Minolta hà pigliatu dui in un treadmill, surfer, equipamentu di cura di a casa, dumbbells regulabili è altri prudutti di fitness per participà à questa attività.In più di i prudutti in mostra, a cumpagnia hà ancu più di 600 varietà è specificazioni di l'equipaggiu di fitness (cumprese: tapis roulant di sala fitness, bicicletta fitness, macchina ellittica, bicicletta sportiva, equipamentu di forza cummerciale prufessiunale per sala di fitness, equipamentu di furmazione cumpletu, privatu). i prudutti di l'educazione è altri prudutti) in 15 serie sviluppati è pruduciuti in modu indipendenti.

 

I prudutti di Minolta sò principarmenti usati in lochi cummirciali à grande scala, cum'è gimnasti, gimnasti militari, scole, imprese è istituzioni, è grandi alberghi.Fundata in u 2010, Minolta hà pruduttu è vendutu in modu indipendenti l'equipaggiu di fitness per più di 10 anni.I so prudutti ùn sò micca solu venduti in u mercatu domesticu, ma ancu esportati in paesi stranieri, chì coprenu più di 160 paesi è regioni in u mondu.Cù una ricca sperienza in vendita di palestra, pudemu furnisce soluzioni di cunfigurazione di palestra generale per i clienti in casa è in l'esteru cù esigenze diverse.

2022.07.07-07.11

Shandong Minolta Fitness Equipment

Dopu à a ceremonia d'inaugurazione, Gao Yunlong, Vicepresidente di u Cumitatu Naziunale di a Cunferenza Politica Cunsultativa di u Populu Cinese, Presidente di a Federazione di l'Industria è u Cummerciu di Tutta a Cina, è u presidente di a Càmera di Cummerciu Civile Chine, Zhou Naixiang, Vice Segretariu di u Cummerciu U Cumitatu Pruvinciale di u CPC Shandong è u Guvernatore di a Pruvincia di Shandong, hà visitatu l'area di mostra Minolta per l'ispezione è a guida, ascoltò u rapportu di Wang Cheng, Vicesegretariu di u Cumitatu CPC Ningjin County è Governatore di u Contea di Ningjin nantu à a situazione generale di l'industria di l'equipaggiu di fitness. in Ningjin, è fighjulà a dimustrazione in situ di i novi surfisti di Minolta è altre mostre da a persona incaricata di l'impresa, Dà piena ricunniscenza à i successi di sviluppu di l'industria di l'equipaggiu di fitness di Ningjin.

 

 

A 28a Fiera Internaziunale di Lanzhou hè stata tenuta in Lanzhou da u 7 di lugliu à l'11 di lugliu, cù u tema di "approfondisce a cooperazione pratica è creanu cumuna prosperità longu a strada di a seta".À questa Fiera Internaziunale di Lanzhou, a Pruvincia di Shandong hà participatu cum'è invitatu d'onore, hà custruitu un Padiglione Shandong cù u tema "Avanti, Apertura di un Novu Bureau, Custruì una Pruvincia Forte di Modernizazione Sucialista in una Nova Era", è 33 imprese Shandong. participò à a fiera, cuncintrau nantu à i rializazioni di l'implementazione di a nostra pruvincia di u pianu d'azzione di "Ten Innovations", "Ten Demand Expansion" è "Ten Industries".


Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2022