National Fitness Day: Healthy China MND in Action

L'8 d'Aostu hè a "Giornata Naziunale di Fitness" in Cina.Avete esercitatu oghje?

L'istituzione di u National Fitness Day l'8 d'aostu di u 2009 ùn solu chjama à tutti i persone per andà in u campu di sport, ma ancu commemora a realizazione di u sognu olimpico centenariu di a Cina.

U "National Fitness Day" hè cresciutu da zero è da u sviluppu à a forza, micca solu rende u publicu cuscente di l'impurtanza di u fitness, ma ancu di guidà più persone per avanzà, è u so rolu hè incommensurable.

28

I sporti portanu u sognu di a prosperità naziunale è u rejuvenimentu naziunale.

Realizà fitness naziunale è abbracciate una vita sana.MND hà prumuvutu attivamente u sportu scientificu è hè impegnatu à prumove u sviluppu di fitness naziunale è rializà u sognu di diventà una putenza sportiva.

29

Sicondu u "Piano Naziunale di Fitness (2021-2025)" emessu da u Cunsigliu di Statu, da u 2025, u sistema di serviziu publicu per u fitness naziunale serà più perfettu, è a fitness fisica di e persone serà più còmuda.A proporzione di persone chì participanu spessu à l'eserciziu fisicu righjunghji u 38,5%, è e strutture pubbliche di fitness è i circoli di fitness di a cumunità di 15 minuti seranu cumplettamente coperti.

Hè più enfasi nantu à l'offerta di base, più enfasi hè posta nantu à a custruzzione standardizzata, più enfasi hè posta nantu à u sviluppu coordinatu è integratu, è i sforzi sò fatti per custruisce un sistema di serviziu publicu più altu per a fitness naziunale.

30

U sport naziunale è u fitness sò simbuli di u prugressu suciale.Da a trasfurmazioni di i cuncetti è l'abitudini di fitness di i ghjovani, si pò vede chì a tecnulugia ùn solu prumove l'sport cumpetitivu, ma serve ancu com'è un'arma magica per u fitness naziunale.U cuncettu di "l'eserciziu hè un bon duttore" si arradica è spunta in u core di a ghjente.

L'integrazione di a tecnulugia in l'industria di u sport è u fitness naziunale ùn solu riduce i risichi di u sport, ma ancu facilita a popularizazione di l'avvenimenti sportivi.A tecnulugia hè ancu più divertente, facendu più faciule per e persone per aderisce à un sport.

31

Per furnisce l'utilizatori una sperienza megliu di u muvimentu scientificu, MND rompe continuamente i colli di bottiglia in u prucessu di produzzione, migliurà a qualità di u produttu attraversu l'innuvazione è l'aghjurnamentu, tistimone u futuru cù boni prudutti, è tistimone u sviluppu di l'impresa cù una qualità eccellente.

32


Tempu di post: Aug-14-2023