MND-X200B Scale Motorized Trainer

In tempu cù a popularità di a Copa Mondiale in Qatar, l'entusiasmu per a furmazione di fitness cuntinueghja à cresce.Per via di u listessu hobby, l'entusiasmu di u football di u mondu hè ignitu.Fighjendu i belli musculi, vedemu più salute è speranza.I ghjucatori di football facenu assai forza è musculatura è allenamentu aerobicu.

L'eserciziu aerobicu regulare pò migliurà a funzione immune non specifica di u corpu, prevenendu cusì l'infezione da u novu coronavirus in una certa misura.Sceglite una quantità diversa di eserciziu secondu a vostra situazione persunale, principarmenti sudatu pocu.Prestate attenzione à rinfurzà l'acqua durante l'eserciziu, è fate attenzione à u caldu prima di l'esercitu per prevene i danni musculari.L'esercizii aerobichi includenu: jogging, steppers, ciclismo, sit-ups, push-ups, yoga, aerobics, tai chi, è più.Oghje avemu da presentà una stair machine MND-X200B da a nostra fabbrica, chì hè stata venduta in grande quantità à parechji paesi in Asia, America Latina è Europa.A causa di a piccula dimensione di u scalatore, pudete ancu cumprà unu o dui per mantene in casa, è esercitassi più cù a vostra famiglia inseme.Fate un pocu di eserciziu ogni ghjornu, vi sentite più sanu.

MND-X200B Scale Motorized Trainer

DETTAGLI TECNICHE

Pesu NW: 206 kg

Dimensioni: 1510*780*2230mm

Dimensione di imballaggio: 1365 * 920 * 1330 mm

Larghezza effettiva di u passu: 560 mm

Modu Driven: Motor Driven

Specificazione di u Motore: AC220V- -2HP 50HZ

20ft GP: 8 unità

40ft HQ: 32 unità

Display Funziunale: Tempu, Altitudine di Scalata, Calorie, Passi, Frequenza Cardiaca

DUE CULURI PER A SCELTA:

METU D'USU

1. Pigliate dui passi per sente a forza di i vostri fianchi.Stimulate cumplettamente u gluteus maximus, è aghjustate a velocità per adattà à u vostru ritmu (Nota: tutta a sola deve esse pisata nantu à u pedale, è u taccu ùn deve esse suspesu).

2. Stand sideways è cross step.Sia u gluteus maximus è u bordu esterno di i buttigli ponu esse praticati.Pudete passà nantu à una griglia à l'iniziu di l'eserciziu, è poi mette nantu à duie griglie dopu chì site proficient.U bordu esterno di i glutei hà ancu generà più forza, chì pò riempie a depressione in i dui lati di i glutei.

Stu scalatore pò uttene i stessi allenamenti intensi in una frazzioni di tempu senza avè bisognu di andà assai più veloce di un ritmu di marchja.A causa di quantu intensamente sta macchina si concentra nantu à a biomeccanica è a manipulazione di u ritmu metabolicu naturalmente, i risultati ponu esse destinati à adattà à quasi ogni scopu di fitness.Da l'avanzati à i principianti, da a tonificazione è a scultura di u corpu à a cundizzioni è a furmazione di u sistema cardiovascular.L'utilizatori uttene u più di u so tempu è sforzu.


Tempu di Postu: Dec-16-2022