MND Fitness |Sviluppu ingegnosu in 2022, forza piena in 2023

2023-01-12 10:00

1

Riguardu à u 2022, vulemu dì: Grazie per avè passatu un 2022 indimenticabile cù MND Fitness!2022 hè un annu pienu di opportunità è sfide.Dopu chì l'industria di fitness hà sperimentatu a lucidatura di l'epidemie, hà ancu u putere di evoluzione, è hà ancu un potenziale illimitatu per u sviluppu futuru.

MND Fitness crea marca cù ingenuità.

In u cuntestu di l'epidemie, a chjusura di i lochi di fitness, u costu di l'entità offline, etc. anu disturbatu l'ordine di vita di tutti.In tali circustanze, assai marche sò un pocu ansioso è esitante.Ma u più in questu mumentu, più a marca hà bisognu di mantene a fiducia in sè stessu, rompe u so propiu bottleneck, torna à u prucessu di ingenuità è creazione di marca, è cercanu crescita è sviluppu in questu prucessu.

2

Dapoi u so stabilimentu, Shandong Minolta hà sempre travagliatu duru per purtà avanti a saviezza è u spiritu di l'artighjani chinesi, superà e difficultà purtate da u mercatu, è cum'è sempre aderisce à u cuncettu di marca di "lascia u futuru vene avà" senza teme di sfide.

3

Cumplete cù a dumanda di u mercatu, fate e cose davanti à voi in modu praticu, serve parechji gimnasti è club, ottimisate constantemente l'equipaggiu è migliurà i servizii, migliurà a qualità di i prudutti imparendu a tecnulugia internaziunale, è integra cù i normi internaziunali , è aduprà prudutti d'alta qualità di standard internaziunali à perfetta Interpretazione di "Made in China".

2023 L'industria di u fitness crescerà rapidamente.

Duranti l'epidemie, l'intera industria di fitness hè affruntata da enormi sfide di sopravvivenza, è hà ancu fattu u publicu più cuscente di l'impurtanza di a bona salute.Per u mercatu di u sportu chì si ricupera gradualmente dopu à l'epidemie, ùn hè micca solu l'industria di fitness in crescita, ma i sporti all'apertu anu ancu introduttu in a primavera, è u campeghju è l'sport all'apertu sò ushering in una tappa più grande.

Ci sò ancu frequenti rapporti di successu à u livellu di pulitica naziunale.L'Amministrazione Generale Sportiva di u Statu è altri dipartimenti anu publicatu cumunamenti u "Piano di Sviluppu di l'Industria di Sport à l'Apertu (2022-2025)".

In un futuru vicinu, a pulitica domestica di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie di u mo paese hè stata cumpletamente aghjustata.Hè cresce chì sottu a premessa chì a situazione epidemica serà bè cuntrullata in u futuru, a dimensione di u mercatu di l'industria di gimnastica serà più di 100 miliardi o vene prima.

4

In u prossimu 2023, accumpagnatu da a liberalizazione di e pulitiche, forse a dumanda di fitness di longa durata espluderà cum'è un fondu.Parechje persone sò pronti à scuntrà, ansiosu di ottene benefici ecunomichi è crescita splussiva, ma ignora u sviluppu di a marca è i bisogni attuali di i cunsumatori.

Se una marca vole andà à longu andà, deve piglià a strada di u sviluppu sustinibili.Ch'ella sia u sviluppu attuale o futuru, duvemu fucalizza nantu à a marca è i prudutti, stà à l'intenzione originale, travaglià dura, è purtà megliu servizii à l'utilizatori.

U viaghju di u 2022 hè estremamente straordinariu.In l'annu novu, di fronte à l'inconnu in u 2023, continueremu à mantene e nostre intenzioni originali, sviluppà cun ingenuità, avanzà, è fà u nostru megliu per aghjustà a nostra postura mentre corre.Accelerate u sviluppu in l'innuvazione è l'aghjurnamentu.

5

2023 vene à noi.Standing in un novu viaghju, ùn pudemu micca rilassate un pocu.MND Fitness hà da cuntinuà à migliurà a so cumpetitività core, coglie l'opportunità di sviluppu, espansione fora, scavà in l'internu, è creà una qualità di fitness cù ingenuità è artigianalità.Servizii cumpleti per aiutà u sviluppu di fitness, utilizate boni prudutti per tistimunià u futuru.In u novu annu, MND Fitness vi accumpagnarà avanti, salutemu l'arrivu di u 2023 inseme!

6


Tempu di post: 12-Jan-2023