Minolta |Shanghai International Fitness Exhibition.

SHANDONG MINOLTA FITNESS EQUIPMENT CO., LTD N1A07

Shanghai
Shanghai 1

Shandong Minolta Fitness Equipment Co., Ltd. hè un fabricatore cumpletu di attrezzature di fitness specializatu in R&D, cuncepimentu, produzzione, vendita è serviziu.Hè stata stabilita in u 2010 è si trova in Ningjin Yinhe Development Zone, Shandong Province.

Linea Cardio

Shanghai 2

Tapis roulant commercial MND-X600

U novu tapis roulant in silicone chì assorbe i scossa, indipendentemente da u so aspettu è u so prestazione, hè u risultatu di a ricerca innovativa di a nostra cumpagnia.U novu sistema di assorbimentu di scossa in silicone rende l'impiegati più sicuri è più à l'aise quandu si esercitanu, riducendu i feriti di ghjinochju à i membri durante l'usu di u tapis roulant, è Cù a funzione di ricarica wireless di u telefuninu, hè cumpatibile cù tutti i telefunini chì supportanu a carica wireless, facendu hè più còmuda per i membri di esercitassi.A pendenza pò esse aghjustata da -3 gradi à 15 gradi, chì ponu simule u modu di muvimentu umanu in discesa.0 à 15gradi.

 

Shanghai 3
Shanghai 4
Shanghai 5

Tapis roulant MND-X700 Crawler

U novu tapis roulant senza alimentazione elettrica, indipendentemente da u so aspettu è u so prestazione, hè u risultatu di a ricerca innovativa di a nostra cumpagnia.Hè dotatu di monitorizazione di a freccia cardiaca per monitorà a freccia cardiaca in tempu reale, è incorpora un pad molle chì ammortizza per risponde à i requisiti di una vita di serviziu elevata sottu una carica pesante.Germania hà impurtatu u cinturione di corsa 560MM In più, hà una funzione di carica wireless per i telefoni cellulari, chì hè cumpatibile cù tutti i telefunini chì supportanu a ricarica wireless, facendu più còmuda per i membri di esercitassi.

Equipamentu di forza

Per i prudutti di l'equipaggiu di forza, se sceglite i nostri prudutti, ùn ci hè micca un tali stile in u mercatu.L'aspettu è a prestazione sò cuncepiti è sviluppati da i diseggiani taiwanesi, è l'atmosfera hè elegante.I pads sò fatti di pelle d'alta qualità, i cordi di filu d'acciaio sò fatti di sette filamenti è diciannove fili, chì sò morbidi è lisci à aduprà è micca faciuli di rompe.livellu, ma riflette ancu a cura è l'amore per i membri.

Shanghai 6

FH Line Strength Equipment

● U quadru principale di a piccula porta: u quadru principale di a piccula porta hè fatta di un grande diametru di tubu in forma di D.
● Apparizione: Brand new design humanized, sta apparenza hà dumandatu una patente
● Pista di muvimentu: pista di muvimentu liscia hè più ergonomica
● Piastra di guardia: piastra d'acciaio di carbone Q235 d'alta qualità è acrilica grossu
● Copertura decorativa di manicu: fatta di lega d'aluminiu
● Corda di filu d'acciaio: corda di filu d'acciaio d'alta qualità cù un diametru di circa 6 mm, cumpostu da 7 fili di filu è 18 nuclei, resistente à l'usura, forte è micca faciule da rompe.
● Cuscinu di sediu: Tecnulugia di schiuma di poliuretano, a superficia hè fatta di pelle di microfibra, impermeabile è resistente à l'usura, multicolore opzionale
● Pittura di quadru: prucessu di pittura di qualità automobilistica, culore luminoso, prevenzione di ruggine à longu andà
● Pulley: stampatura à iniezione unica di PA di alta qualità, cù cuscinetti di alta qualità à l'internu, rotazione liscia è senza rumore


Tempu di Postu: Feb-17-2022