Minolta vi invita cordialmente à visità u stand N1A42 per a negoziazione à l'Exhibition International Fitness 2024 di Shanghai.

asd (1)

I prudutti di mostra per esse vistu prima

Tapis roulant commercial MND-X600A/B

A tapis roulant X600 adopta un sistema di assorbimentu di scossa in silicone di alta elasticità, un novu cuncettu di cuncepimentu, è una struttura di tavola allargata, chì riduce u dannu di i ghjinochje per l'atleti in ambienti sportivi intensi.

Personalizà 9 modi di furmazione automatica per un funziunamentu faciule, cun un disignu di pendenza da -3 ° à + 15 °, chì furnisce una nova sperienza di selezzione di piste, chì permette à l'utilizatori di avè una gamma più diversa di scelte di modu.

U pilastru in lega d'aluminiu ultra largu sustene u disignu di a cunsola centrale, furnisce l'utilizatori cù una piattaforma di travagliu stabile è affidabile.

U dashboard hè ancu cuncepitu cù i buttuni di selezzione rapida è diretta, facendu cunvene per l'utilizatori à selezziunà rapidamente pendenze è velocità, chì furnisce una sperienza d'utilizatore sfarente.

Havi un interruttore di frenu d'emergenza, un picculu fan sottu à u screnu, un grande desk di almacenamento, è ancu supporta a funzione di carica wireless.

asd (3)

Tapis roulant Crawler MND-X7002 IN 1 Funzione

U tapis roulant X700 adotta una cintura di corsa tracciata, fatta di materiali compositi avanzati è incorpora un cuscinettu ammortizzatore morbidu per risponde à l'alti requisiti di vita di serviziu sottu carichi forti.

U treadmill adopta un modu dui in unu senza putere è mutore.

In modu unpowered, u valore di resistenza hè regulabile da 0 à 10;In u modu elettricu, a vitezza pò esse aghjustata da 1 à 20 ingranaggi.L'ajustamentu di a pendenza supporta 0-15 ° per risponde à diverse esigenze di i clienti.

Display di funzione: pista, pendenza, tempu, modalità, freccia cardiaca, calorie, distanza, velocità.Havi un interruttore di frenu d'emergenza, un picculu fan sottu à u screnu, un grande desk di almacenamento, è ancu sustene a funzione di carica wireless.

U bracciu hè fattu di tecnulugia di schiuma di poliuretanu, chì hà una bona sensazione di a manu è pò allevà efficacemente a pressione di a manu è furnisce un bonu sustegnu.

asd (5)

Tapis roulant Elettric MND-X710

U treadmill X710 hè simile in l'apparenza à u mudellu X700 è hà apprussimatamente e stesse funzioni.A più grande diffarenza hè chì u X710 ùn hà micca u modu senza forza di l'X700.Questu significa chì l'X710 pò esse solu in modu elettricu è ùn pò micca s'appoghjanu nantu à u travagliu manuale per guidà u muvimentu di u cinturione.

Inoltre, in quantu à u materiale di u cinturione di corsa, l'X710 adopra u cinturione di corsa di tapis roulant elettricu cummerciale di lussu convenzionale, chì hà e caratteristiche di resistenza à l'usura è anti-slip, per furnisce una sensazione stabile di u pede è una sperienza di corsa còmoda.

asd (7)

MND-X800 Surfing Machine

migliurà l'equilibriu di u corpu, a coordinazione è u sensu di u muvimentu;Aumentà a forza è a stabilità di u core;Prevene in modu efficace a ferita per migliurà a capacità di assorbimentu di l'energia musculare;

U più bassu u centru di gravità, più energia i membri assorbanu, è più forte l'intensità di furmazione, mantenendu un statu di equilibriu è migliurà a forma fisica, a coordinazione è a stabilità di u core (più funziunale);

Aumentà l'impattu o l'estimulazione di a gravità o a velocità nantu à u tessulu muscular

asd (9)

Macchina ellittica MND-X510

L'inclinazione naturale di l'andatura hè regulabile, è l'utilizatori ponu aghjustà a pendenza in un intervallu di 10 ° -35 °.A furmazione indipindente o incruciata hè realizata per gruppi di musculi specifichi in u corpu più bassu, facendu fàciule per ghjunghje l'ubbiettivi di eserciziu.

asd (11)

Bicicletta reclinata MND-X520 Bicicletta verticale MND-X530

I dui mudelli adoptanu un design autogenerante.

Pannellu di strumenti d'alta definizione, regulabile cù parechje funzioni, cumprese u tempu, a distanza, calori, velocità, wattage è freccia cardiaca.U disignu speciale à pocu rumore assicura un ambiente tranquillu.

Pedale rotante, antiscivolo è micca facilmente purtatu, aumenta l'adattazione.

U cuscinu pò esse aghjustatu avanti è avanti per risponde à i bisogni sportivi di diverse altezze è anguli.Curatamente lucidatu è sintonizatu per assicurà un ciclismo lisu è piacevule à alta velocità.

asd (13)

Dispositiu di inserimentu MND

I dispusitivi di inserimentu utilizati in questa mostra sò tutti fatti di tubi ellittici flat 50 * 100 * T2.5mm, chì anu una trajectoria di muvimentu liscia chì hè più in linea cù i principii ergonomichi.

A piastra protettiva adopta un prucessu di stampatura à iniezione ABS rinfurzata una volta, chì hè più durable è bella.

Una corda di filu d'acciaio d'alta qualità cù un diametru di circa 6 mm, custituita da 7 fili è 18 nuclei, hè resistente à l'usura, robusta è micca facilmente rotta.

U cuscinu di u sediu adopta a tecnulugia di spuma di poliuretano, è a superficia hè fatta di tela di pelle ultra fina, chì hè impermeabile è resistente à l'usura, è pò esse sceltu in parechji culori.

asd (15)

FS10 Split Push Chest Trainer

FH25 Abductor/Adductor Trainer

asd (18)

FF02 Estensione di gambe

FF94 Trainer à clip per pettu à elevazione laterale

Apparecchiatura di film appesa MND

U quadru principale di stu pruduttu usa tubi ovali piani 60 * 120MM è 50 * 100MM, è u bracciu in muvimentu usa tubi tondi cù un diametru di 76MM.

Eserciziu individuale è spazii d'eserciziu di estensione di l'angolo di spinta biaxial.

A curva di intensità di forza progressiva aumenta gradualmente a forza di muvimentu à una pusizione di intensità più alta.

U disignu di manicu di grande dimensione disperse a carica in una zona più grande di a palma di l'utilizatore, avendu in un megliu cunfortu di eserciziu.À u listessu tempu, l'ajustamentu di u sediu più faciule pò risponde à e diverse esigenze di l'altitudine di l'utilizatori.

asd (22)

PL36 X Lat Pulldown

Pressa multidirezionale di scacchi PL37


Tempu di post: 09-09-2024