Liu Fang, presidente di a Federazione municipale di i disabili, hè ghjuntu à a nostra cumpagnia per osservazione è guida.

U 14 di settembre, Liu Fang, presidente di a Federazione Municipale di Disabili, è Tian Xiaojing, un membru di u Gruppu di Partitu di l'Uffiziu di Scienza è Tecnulugia di Dezhou, accumpagnati da Yu Yan, membru di u Cumitatu Permanente di u Cumitatu County, Ministru di U Dipartimentu di Propaganda, è u Ministru di u Dipartimentu di u travagliu di u Fronte Unitu, Wang Wenfeng, presidente di a Federazione di i Disabili di u County, è u prufessore Guo Xin da l'Università di Tecnulugia di Hebei, anu visitatu Shandong Minolta Fitness Equipment Co., Ltd. per osservazione è guida.

asvba (6)asvba (1)

Cù a migliione di i standard di vita di e persone, l'attenzione à a salute hè ancu in constantemente.U fitness hè diventatu un novu modu di vita, è più è più persone cumincianu à participà à l'attività di fitness.
Minolta Fitness Equipment, cum'è una sucietà di equipamentu di fitness prufessiunale, organizza diversi tipi di equipamentu di fitness in a sala di mostra di più di 2000 metri quadrati, cumprese l'attrezzatura per l'eserciziu aerobicu, l'equipaggiu di furmazione di forza, i materiali per l'equipaggiu di riabilitazione, etc.

asvba (3)asvba (4)

I dirigenti anu elogiatu assai l'equipaggiu aerobicu è di furmazione di forza di Minolta Fitness Equipment Company.Credu chì questi equipaghji sò ragiunamenti cuncepiti, assai pratichi, è anu una larga gamma di applicazioni, adattati per e persone di diverse età è bisogni di fitness.

asvba (5) asvba (6)

Dopu avè visitatu a serie di riabilitazioni Minolta, i capi l'anu ricunnisciutu è credenu chì sta serie di prudutti ponu megliu prutezzione di a sicurità di l'esercitu di l'anziani è di e donne chì cercanu di esercitassi per a prima volta.Questu hè assai impurtante perchè per queste populazioni, a sicurità hè u fattore primariu in a scelta di l'equipaggiu di fitness.À u listessu tempu, i culori di u disignu di a serie di riabilitazione sò più brillanti, chì ponu fà chì l'esercitatore si senti felice è migliurà l'efficienza di l'esercitu.

asvba (7) asvba (8) asvba (9)

Dopu avè visitatu a sala di mostra di Minolta Fitness Equipment Company, i dirigenti anu espresu ricunniscenza per Minolta è presentanu boni suggerimenti.
Questa attività d'osservazione è di guida ùn solu hà rinfurzatu a cunnessione è a cuuperazione trà a Federazione di i Disabili è a Minolta Fitness Equipment Company, ma hà ancu fattu cuntributi pusitivi à a prumuzione è a popularizazione di u fitness naziunale.Minolta hà sempre aderitu à u cuncettu di "permettenu à tutti per avè un stile di vita sanu" è prumove continuamente l'innuvazione è u sviluppu di l'equipaggiu di fitness.In u futuru, Minolta continuarà à esse impegnatu à furnisce i cunsumatori cù prudutti è servizii di fitness di qualità superiore.

asvba (10)


Tempu di post: 20-sep-2023