IWF International Fitness Exhibition

2023 Shanghai International Fitness Exhibition

Presentazione di l'esposizione

Aderendu à u scopu di l'industria di i servizii, cù a nota principale di "guardà in daretu è aspittendu avanti à u futuru", è ancorandu u tema di "innuvazione di l'intelligenza digitale + grandi sporti + grande salute", 2023IWF International Fitness Expo hè prevista per esse realizatu. in Shanghai New International Expo Center da u 24 à u 26 di ghjugnu, cù più di 1000 marche previste per participà.Limite di l'anniversariu, novu aghjurnamentu, è sforzate di prisentà una scala senza precedente, una sezione cumpleta, un cuntenutu riccu, è sport di moda è fitness in upstream, midstream, è downstream avvenimentu di a catena industriale per l'industria!

Tempu di l'esposizione

24-26 di ghjugnu 2023

Indirizzu di l'esposizione

Shanghai New International Expo Center

2345 Longyang Road, Pudong New Area, Shanghai

stand Minolta

Numero di stand: W4B17

1 2

Display di u produttu Minolta

U 24 di ghjugnu, l'elite di vendita di Minolta eranu in piazza à u stand W4B17.A China Sports Goods Expo (IWF) di 3 ghjorni principia ufficialmente.

Ancu s'ellu pioveva ligeramente u primu ghjornu di a mostra in Shanghai, u poviru tempu ùn hà micca firmatu l'entusiasmu di l'espositori è i visitori in u situ.À u locu di l'esposizione, avemu scontru assai espositori è visitatori entusiastici à u stand, è ci era un flussu infinitu di persone chì venenu à dumandà è capiscenu.

3 4 5 6 7 9


Tempu di post: 29-ghjugnu-2023