Gruppu Harmony · Minolta 10th Anniversary Conference: Momentu Onorariu, Creendu un Futuru Megliu Inseme

U 27 di ghjennaghju, prima di a celebrazione di u 10 anniversariu, tutti mettenu sciarpe rosse à l'entrata di l'uffiziu di Minolta.A luce di u sole brillava à traversu a bruma matina davanti à l'edificiu di l'uffiziu di Minolta, è una sciarpa rossa brillanti svolazzava dolcemente in a brisa.L'impiegati di a cumpagnia si sò riuniti per piglià ritratti cullettivi è celebrà stu mumentu gloriosu.

a

Foto di u gruppu di l'impiegati Minolta 2024

Dopu avè pigliatu e foto, l'impiegati sò ghjunti à l'Hotel Golden Emperor unu dopu à l'altru, in fila per cullà i biglietti di lotterie per a lotteria post-annu di a cumpagnia.Dopu, tutti intrinu in modu ordinatu è si pusonu, appruntendu à accoglie a riunione annuale di celebrazione ufficiale.

b
c
À esattamente 9 ore, cù l'intruduzioni di l'ospiti, i capi di Harmony Group è Minolta anu pigliatu i so posti nantu à u palcuscenicu, è a riunione annuale hà ufficialmente iniziatu.In questu mumentu, ùn hè micca solu un tempu per i capi di Harmony Group è Minolta per riunite, ma ancu un tempu per tutti l'impiegati per sparte gioia è circà u sviluppu cumunu.Seranu tistimone di stu mumentu appassiunatu è energicu inseme, aprendu un novu capitulu inseme.

d e

Yang Xinshan, Direttore Generale di Minolta, hà fattu un discorsu di apertura, stabilendu un tonu pusitivu, unitu è ​​progressiu per a riunione annuale.In seguitu, Wang Xiaosong, Vicepresidente di Produzzione, hà introduttu i cambiamenti eccezziunali chì Minolta hà fattu in quantu à a capacità di produzzione, u voluminu di l'ordine, l'efficienza di qualità, a produzzione è a consegna di vendita in paragunà à l'anni precedenti in 2023, è ancu a prospettiva per i so scopi 2024. .Sperava chì a cumpagnia travaglià inseme cù tutti per creà un futuru brillanti in 2024.
Sun Qiwei, u Direttore Artigianale di Sui Mingzhang è u Vicepresidentu Sun, hà sustinutu successivamente discorsi entusiastici, ispirando tutti i presenti cù e so parolle.Infine, u presidente Lin Yuxin hà fattu un discorsu di cunclusione per l'annu 2023 per u Gruppu Harmony, cumprese e so filiali Minolta è Yuxin Middle School, cun applausi fulminanti.

f g

1、Cerimonia di Premiazione: Onore è Unità, Pruvate Forza cù Prestazione
À l'iniziu di a riunione annuale, faremu una grande cerimonia di premiazione di vendita.In questa fase, a cumpagnia ricunnosce l'elite di vendita chì anu fattu cuntributi eccezziunali à u rendiment di a cumpagnia in l'ultima decada.Hanu scrittu legends di performance brillanti cù u so travagliu duru è menti sapienti.È in questu mumentu, gloria è cuuperazione, ogni venditore travagliadoru meriteghja stu onore!

h

2、Rendimentu di u prugramma di l'Impiegati: Centu Fiori Fiori, Mostra a Cultura Corporativa
In più di a cerimonia di premiazione di vendita, i nostri impiegati presenteranu ancu spettaculi eccitanti per tutti.Da balli vibranti à canti sinceri, questi prugrammi mostraranu cumplettamente a cultura corporativa è a prospettiva spirituale di a nostra cumpagnia.A maravigliosa prestazione di l'impiegati ùn solu aghjunghjia una atmosfera di gioia à a riunione annuale, ma ci hà ancu avvicinatu à l'altri.

a b
3, mini ghjochi interattivi
Per aumentà u divertimentu di a riunione annuale, avemu ancu urganizatu una seria di picculi ghjoculi, è quelli chì anu altu ranking seranu premiati cù premi.L'impiegati anu participatu attivamente è l'atmosfera in u situ era viva.

c d

Infine, a riunione annuale hè ghjunta à una cunclusione successu in una atmosfera di gioia è di pace.I dirigenti sò di novu nantu à u palcuscenicu, ringraziendu tutti l'impiegati per u so travagliu duru è a dedicazione à a cumpagnia.Anu dichjaratu chì a cumpagnia hà da cuntinuà à travaglià dura l'annu prossimu per furnisce megliu opportunità di sviluppu è prestazioni di benessere per l'impiegati, è travaglià inseme per creà un dumane megliu.

e f g


Tempu di post: 28-Jan-2024