【Invitu à l'Esposizione】Minolta vi scontra in Xiamen - China International Sports Goods Expo!

Presentazione di l'esposizione

China SportShow hè l'unica mostra naziunale, internaziunale è prufessiunale di l'articuli sportivi in ​​Cina.Hè l'avvenimentu più grande è più autoritariu di l'articuli sportivi in ​​a regione Asia-Pacificu, una scorciata per i marchi sportivi mundiali per entra in u mercatu cinese, è una finestra impurtante per i marchi sportivi cinesi per mostrà a so forza à u mondu.

A China Sports Expo 2023 si terrà da u 26 à u 29 di Maghju à u Centru Internaziunale di Cunvenzione è Esposizione di Xiamen, cù una zona di mostra stimata di 150000 metri.A mostra serà divisa in trè aree tematiche principali di mostra: fitness, spazii sportivi è equipaghji, è cunsumu è servizii sportivi.

L'Expo Sports di quist'annu hè previstu di mostrà più di 1500 ben cunnisciuti beni sportivi domestici è stranieri è imprese di serviziu industriale cù novi prudutti è tecnulugia.

Ora è indirizzu

Ora è indirizzu di l'esposizione

26-29 di maghju di u 2023

Xiamen International Conference & Exhibition Center

(No. 198 Huihui Road, Siming District, Xiamen City, Pruvincia di Fujian)

stand Minolta

District C2 : C2103

1 2

Profilu di a cumpagnia

Shandong Minolta Fitness Equipment Co., Ltd hè stata fundata in u 2010 è si trova in a Zona di Sviluppu di Ningjin County, Dezhou City, Shandong Province.Hè un fabricatore cumpletu di l'equipaggiu di fitness specializatu in ricerca è sviluppu, cuncepimentu, produzzione, vendita è serviziu.Hà una grande fabbrica autocostruita di 150 ettari, cumprese 10 grandi attelli di produzzione è una sala di mostra cumpleta chì copre una superficie di 2000 metri quadrati.

A cumpagnia hà passatu a certificazione di u sistema di qualità internaziunale ISO9001: 2015, a certificazione di u sistema di gestione ambientale naziunale ISO14001: 2015 è a certificazione di u sistema di gestione di a salute è a sicurezza in u travagliu naziunale ISO45001: 2018.

Aderemu à furnisce servizii cumpleti à l'utilizatori cù una attitudine seria, mentre migliurà continuamente u sistema di supportu di serviziu sussegwente, cù prudutti di costu è servizii pensati cum'è i nostri feedback.

Esposizione di u produttu

Minolta Aerobics - Tapis roulant

3

Macchina ellittica aerobica Minolta

4

Minolta Aerobics - Ciclismo Dinamicu

5

Minolta Aerobic

6

Serie Minolta Power

7 8

I nostri prudutti ùn sò micca solu l'equipaggiu meccanicu, ma ancu un modu di vita.Minolta s'impegna à migliurà a qualità è a funziunalità di l'equipaggiu di fitness, purtendu à e persone una sperienza di vita sana, piacevule è cunfortu.I nostri prudutti sò adattati per i dilettanti di fitness di tutti i livelli, è indipendentemente da a vostra cundizione fisica è i vostri scopi, pudete truvà l'equipaggiu di fitness più adattatu à u nostru stand.Aspittemu di scuntràvi à a China International Sporting Goods Expo da u 26 à u 29 di maghju per sperimentà una vita fitness megliu inseme.

Guida di Registrazione di Clienti

A 40th China International Sporting Goods Expo si terrà da u 26 à u 29 di maghju di u 2023 à u Centru Internaziunale di Cunvenzione è Esposizione di Xiamen.Cunsiderendu i bisogni attuali di l'espositori chì invitanu i clienti à assistisce à a mostra, avemu cumpilatu i seguenti metudi d'invitu.Per piacè riferite à l'istruzzioni è compie a preregistrazione in anticipu per visità a China Sports Expo gratuitamente.

Per piacè nutate: Per assicurà a sicurezza è a salute di varii persunali in u situ di esibizione, secondu i requisiti di i dipartimenti pertinenti, tutti i participanti devenu compie a registrazione di u nome reale è portà i so propri documenti di ammissione di u nome reale.Se a pre-registrazione ùn hè micca fatta prima di u 25 di maghju, l'acquistu di certificatu in situ pò ancu esse realizatu à un costu di 20 yuan per certificatu.

  1. Invità i clienti à visità l'Expo Sports:

Metudu 1: Invia u seguente ligame o codice QR à u cliente, compie a pre-registrazione, è salvate l'email di cunferma di pre-registrazione o screenshot di a pagina di cunferma.

A data limite per a pre-iscrizzione hè 17:00 u 25 di maghju.

(1) U publicu chì detene carte d'identità di residente di a Republica Populare Chine:

Fine PC:

http://wss.sportshow.com.cn/wssPro/visit/default.aspx?DF=f10f6d2f-6628-4ea8-ac51-49590563120b

Fine mobile:

9

Codice QR per a pre-registrazione di i visitatori domestici à a China Sports Expo 2023

(1) Visitatori chì tenenu altri documenti, cum'è un permessu di ritornu in casa, Hong Kong, Macao è Taiwan, carta d'identità, passaportu, etc.:

Fine PC:

http://wss.sportshow.com.cn/wssProEn/visit/default.aspx?DF=f10f6d2f-6628-4ea8-ac51-49590563120b

Fine mobile:

10

Codice QR di preregistrazione per Hong Kong, Macao, Taiwan è i visitatori d'oltremare à l'Expo di Sports Chine 2023

2 、 Ottenimentu di documenti di u publicu è prucessu di ammissione

(1) Visitatori cù carte d'identità di residenti in Cina continentale:

Per piacè prisentate u vostru numeru di telefuninu mobile registratu, a carta d'identità, o u codice QR di cunferma di pre-registrazione in ogni centru di registrazione (un contatore di spettatore di pre-registrazione o una macchina d'identità di self-service) durante u periodu di mostra (26-29 di maghju) per cullà u vostru ID di visitatore.

(2) Visitatori chì tenenu altri documenti cum'è un permessu di ritornu in casa, Hong Kong, Macao è Taiwan, carta d'identità, passaportu, etc.

Per piacè presentà una copia / copia scansata di u documentu di registrazione o codice QR di cunferma di preregistrazione à u centru di registrazione principale (serra quadrata di fronte) o u centru di registrazione A8 audience / media / contatore d'oltremare durante u periodu di mostra (26-29 di maghju) per cullà. u documentu di visita.

SHANDONG MINOLTA FITNESS EQUIPMENT CO.,LTD

Add: Hongtu Road, Zona di Sviluppu, Ningjin County, Dezhou City, Shandong Province, China

(Situ web): www.mndfit.com


Tempu di Post: 24-May-2023