U megliu equipamentu di gimnastica in casa di u 2023, cumpresi set di manubri è rack per squat

Cerchemu u megliu equipamentu di fitness in casa per u 2023, cumprese i migliori vogatori, bicicletta d'eserciziu, tapis roulant è stuoie di yoga.
Quanti di noi paghemu ancu e quote di adesione à una palestra chì ùn avemu micca andatu in mesi?Forse hè ora di piantà di usà è d'investisce in u megliu equipamentu di palestra in casa invece?Eserciziu in casa nantu à un tapis roulant intelligente mudernu, una bicicletta d'eserciziu o un rematore pò risparmià soldi à longu andà.Ma avete bisognu di sapè chì l'equipaggiu, cum'è pesi è dumbbells, pò esse acquistatu à pocu pressu.
A sezione di raccomandazioni di u Telegraph hà pruvatu centinaie di macchine per l'eserciziu in casa in l'anni è parlatu à decine di esperti di fitness.Avemu pensatu chì era ora di mette tuttu inseme in una guida separata per adattà à ogni budgetu, cù prezzi chì varianu da £ 13 à £ 2,500.
Sia chì perdi u pesu, mette in forma, o custruisce musculu (avete ancu bisognu di proteine ​​​​in polvere è bar), quì truverete recensioni complete è cunsiglii per u megliu equipamentu cardio, equipamentu di sollevamentu di pesi cumprese kettlebells è bande di resistenza. , è u megliu equipamentu di yoga.Sè vo site in fretta, eccu un rapidu sguardu à i nostri primi cinque acquisti:
Avemu riunitu u megliu equipamentu, da tapis roulant à tappetini di yoga, è parlatu cù esperti di l'industria.Avemu guardatu caratteristiche cum'è materiali di qualità, manicu, caratteristiche di sicurezza, ergonomia è facilità d'utilizazione.A dimensione compacta hè ancu un fattore impurtante.Tutti i seguenti sò stati testati da noi o cunsigliati da esperti.
I treadmills sò unu di l'equipaggiu di eserciziu in casa più populari è ancu più caru, per quessa hè impurtante di fà a scelta bona.NHS è Aston Villa FC fisioterapeuta Alex Boardman ricumanda NordicTrack per via di a simplicità di u software integratu.
"Treadmills cù intervalli di furmazione sò veramente utili per a strutturazione di u vostru entrenamentu", dice Alex."Vi permettenu di migliurà a mobilità è a fitness in un ambiente cuntrullatu".NordicTrack hè in cima à a lista di u Daily Telegraph di i migliori treadmills.
U Commercial 1750 presenta un cushioning Runner's Flex nantu à u ponte, chì pò esse aghjustatu per furnisce un supportu d'impattu extra o simulà a corsa di strada reale, è si integra ancu cù Google Maps, chì significa chì pudete simulà a corsa all'aperto in ogni locu in u mondu.Havi un intervallu di gradiente impressiunanti da -3% à +15% è una velocità massima di 19 km/h.
Quandu cumprate stu tapis roulant, uttene ancu un abbonamentu mensuale à iFit, chì offre classi di entrenamentu immersivi à dumanda è in tempu reale (via u touchscreen HD 14-inch) chì aghjusta automaticamente a vostra velocità è inclinazione mentre corre.Ùn ci hè micca ragiò per rilassate: basta à cunnette e vostre cuffie Bluetooth in esecuzione è entrene cù unu di i trainers d'elite di iFit.
Apex Smart Bike hè una bicicletta d'eserciziu cunnessa assequible.In fattu, in u nostru roundup di e migliori biciclette d'eserciziu, l'avemu sceltu sopra u Peloton.Hè più prezzu perchè ùn hà micca un touchscreen HD.Invece, ci hè un supportu di tableta chì pudete cunnette a vostra tableta o u vostru telefunu è trasmette lezioni attraversu l'app.
Classi di bona qualità chì varianu da 15 minuti à un'ora, cù forza, flessibilità è esercizii per principianti, sò insegnati da istruttori britannici da Boom Cycle Studios in Londra.L'Apex hè probabilmente più adattatu per i ciclisti interni è esterni cà per quelli chì cercanu di eserciziu, postu chì ùn ci hè micca manera di simulà una corsa all'aperto.
In quantu à u disignu, a bicicletta Apex hè abbastanza stylish per (quasi) intruduce in u vostru salottu, grazia à a so dimensione compacta (4 piedi per 2 piedi) è quattru opzioni di culore.Havi un caricatore di u telefuninu wireless, un supportu di tableta per attività in streaming, un supportu di buttiglia d'acqua è un rack di pesu (micca inclusu, ma costa £ 25).U megliu hè chì hè assai durable è ùn si move micca quandu pedale.
Ancu s'ellu hè relativamente ligeru è hà un volante assai ligeru, a gamma di trascinamentu hè grande.A zona hè piatta, tranquilla è menu prubabile di causà disputi cù i vicini, facendu adattatu per u sviluppu di l'appartamentu.A più bona parte hè chì e biciclette Apex venenu cumpletamente assemblate.
I rematori sò i migliori macchine di cardio per investisce, secondu l'allenatore persunale Claire Tupin, cù u Concept2 Rower in cima à a lista di u Daily Telegraph di i migliori rematori."Mentre pudete curriri o ciclu fora, se vulete brusgià calori è uttene un allenamentu tutale di u corpu in casa, un rematore hè una scelta intelligente", dice Claire."U rematu hè un'attività efficace, in tuttu, chì combina u travagliu cardiovascular per migliurà a resistenza è rinfurzà i musculi in tuttu u corpu.Funziona e spalle, braccia, spalle, addominali, cosce è vitelli.
U Concept 2 Model D hè cusì silenziu cum'è un rematore aereo pò ottene.Sè vo site in palestra, probabilmente avete scontru stu rematore.Hè ancu l'opzione più durable in questa lista, ancu s'ellu significa chì ùn si piega micca.Dunque, avete bisognu di truvà un locu permanente in una stanza di spare o garage.In ogni casu, se vulete almacenà per un tempu, serà divisu in dui parti.
"U Concept 2 hè un pocu più caru, ma per mè hè u megliu rematore", dice l'istruttore di fitness Born Barikor."Aghju fattu assai furmazione nantu à questu è mi piace assai.Hè faciule d'utilizà, hà manici ergonomichi è cunfortu è cinturini per i pedi, è hè regulabile.Havi ancu un display assai faciule da leghje.Sì avete un pocu di soldi è site prontu à investisce soldi in elli, duvete sceglie u Cuncepimentu 2 ".
U bancu d'eserciziu hè unu di i dispositi più versatili è basi chì ponu esse utilizati cù dumbbells per furmà a parte superiore di u corpu, u pettu è u triceps, o per sè stessu per l'esercizii di pisu corpu.Sè vo circate un equipamentu di pesi più grande per a vostra palestra di casa, questu hè questu.
Will Collard, furmatore di riabilitazione principale in a Sussex Back Pain Clinic, preferisce u Weider Utility Bench perchè hè cumplettamente regulabile, chì permette una gamma massima di esercizii."U bancu hà ottu paràmetri è anguli diffirenti, chì hè grande per a furmazione efficace è sicura di tutti i gruppi di musculi", dice.U sediu è u spinu travaglianu ancu indipindentamente l'una di l'altru, cusì e persone di ogni altezza è pesi ponu pusà o si trovanu in a pusizione curretta.
U bancu Weider presenta cuciture in schiuma d'alta densità è cuciture di scatula, facendu una compra premium.L'esercizii potenziali includenu triceps dips, lat dips, squat ponderati è crunches russi.
U JX Fitness Squat Rack presenta un quadru d'acciaio rinfurzatu durable cù cuscinetti antiscivolo chì furnisce una stabilità extra è prutegge u vostru pavimentu da i graffi.U rack squat regulable vene cun una garanzia di dui anni.
Claire Turpin, entrenamentu persunale è fundatore di a marca di fitness CONTUR Sportswear, ricumanda un rack squat per a palestra di casa, dicendu: "Pò esse usatu cù un barbell per squat è presse di spalle.Aghjunghjite un bancu di furmazione per una varietà di presse di pettu o una gamma completa di esercizii ".cable.Questu set permette ancu di fà pull-ups è chin-ups, è aghjunghje bande di resistenza è bande per un allenamentu cumpletu di forza di u corpu.
Will Collard dice: "Se vulete investisce in un rack squat, a vostra scelta dependerà di u spaziu chì avete dispunibule è, sicuru, di u vostru budgetu.Una opzione più economica hè di cumprà un rack squat standing.In questu modu, u travagliu hè fattu.Fattu è hè a vostra scelta per risparmià soldi è spaziu.
"Se avete u spaziu è i soldi per investisce, sceglie un rack squat più durable è più sicuru cum'è questu da JX Fitness nantu à Amazon serà un investimentu chì vale a pena."
U JX Fitness Squat Rack hè cumpatibile cù a maiò parte di i barbells è i banchi di pesi, facendu una scelta ideale quandu hè assuciatu cù u Weider Universal Bench sopra.
Sè avete bisognu di più dumbbells, i dumbbells Spinlock sò u tipu più assequible in u mercatu è una grande opzione per inizià una palestra in casa.Esigenu chì l'utente rimpiazzà manualmente i piatti di pesu.Stu dumbbell di York Fitness vene cù quattru piatti di pesu 0.5kg, quattru piatti di pesu 1.25kg è quattru piatti di pesu 2.5kg.U pesu massimu di dumbbells hè 20 kg.I chjusi forti nantu à l'estremità impediscenu à i tavulini di chjappà, è u settore vene in un set di dui.
"I dumbbells sò grandi per furmà a maiò parte di i gruppi di musculi in u corpu superiore è inferiore", dice Will Collard."Offrenu una opzione di furmazione di pesu liberu più sicura ch'è i barbells mentre furnisce una bona resistenza".Li piaci à spin-lock dumbbells per via di a so versatilità.
I kettlebells ponu esse chjuchi, ma esercizii cum'è swings è squats travaglianu tuttu u corpu.Will Collard dice chì ùn pudete micca sbaglià cù una opzione di ghisa cum'è questa da Amazon Basics, chì costa solu £ 23."I Kettlebells sò estremamente versatili è assai ecunomichi", dice."Valen a pena l'investimentu perchè pudete fà più esercizii cà solu dumbbells".
Questa kettlebell Amazon Basics hè fatta di ghisa di alta qualità, hà un manicu di loop è una superficia dipinta per una presa faciule.Pudete ancu cumprà pesi chì varienu da 4 à 20 kg in incrementi di 2 kg.Se ùn site micca sicuru è inviste solu in unu, Will Collard ricumanda di andà per l'opzione di 10 kg, ma avvirtenu chì pò esse troppu pesante per i principianti.
Un cinturione di pesi pò riduce in modu efficace a pressione nantu à a parte bassa di a schiena quandu si stende pesi è impedisce a vostra spina da iperestensione durante u pesi.Sò soprattuttu utili per quelli chì sò novi à l'allevamentu di pesi, perchè aiutanu à insignà cumu per impegnà i vostri musculi addominali è riduce l'estresse nantu à a spina dorsale quandu solleva pesi.
Un bellu postu per cumincià hè a Cintura Nike Pro, dispunibule in una varietà di taglie è fatta di tela elastica ligera è respirabile cù cinturini elastici per un sustegnu supplementu."Questa cintura Nike hè assai simplice", dice Will Collard."Alcune di l'opzioni nantu à u mercatu sò troppu cumplessi è inutili.Sì avete a taglia ghjusta è u cinturione si mette bè in u vostru stomacu, sta cintura hè una grande opzione.
E bande di resistenza sò portatili è pensate per migliurà a flessibilità, a forza è l'equilibriu è necessitanu cuntrollu è stabilità.Sò spessu accessibili, cum'è questu set di trè in Amazon, è ponu travaglià a maiò parte di i musculi in u corpu.
Will Collard dice: "Ùn pudete micca sbaglià cumprà bande di resistenza in linea, ma avete bisognu di un materiale di qualità cum'è lattice.A maiò parte di i setti sò in setti di trè cù diversi livelli di resistenza.Puderanu esse aduprati in una varietà di vestiti esterni è allenamenti di u corpu inferiore.corpu.U set Bionix in Amazon hè a megliu gamma chì aghju trovu.
Ciò chì distingue queste bande di resistenza Bionix hè chì sò 4,5 mm più grossi cà a maiò parte di e bande di resistenza, mantenendu sempre a flessibilità.Avete ancu ottene una prova di 30 ghjorni cù ritorni o rimpiazzamenti gratuiti.
A cuntrariu di l'altri equipaghji di fitness, un tappettu di yoga ùn drenerà micca u vostru contu bancariu è pudete aduprà per allenamenti lenti è allenamenti HIIT (entrenamentu à intervalli d'alta intensità).Lululemon hè u megliu tappettu di yoga chì pò cumprà.Hè reversibile, furnisce un grip ineguagliabile, una superficia stabile è un ampiu supportu.
£ 88 pò parenu assai soldi per un tappettu di yoga, ma l'esperta di yoga Emma Henry da Triyoga insiste chì vale a pena."Ci sò alcune stuoie più economiche chì sò boni, ma ùn pò micca durà tantu.Ùn ci hè nunda di più frustrante chì slipping durante u vinyasa yoga veloce, cusì una bona presa hè a chjave per u successu ", dice.
Lululemon offre pads in una varietà di spessori, ma per u supportu di l'articulazione andaraghju cù u pad 5mm.Hè a dimensione perfetta: più longu è più largu chè a maiò parte di i tappetini di yoga standard, misuranu 180 x 66 cm, chì significa chì ci hè assai spaziu per allungà.A causa di a custruzzione ligeramente più grossa, mi pare chì questu hè a cumminazione perfetta per HIIT è furmazione di forza trà i mo leggings di allenamentu preferiti.
Mentre hè più grossu di a maiò parte, ùn hè micca troppu pesante à 2,4 kg.Questu hè u limitu supremu di u pesu chì chjamà cunfortu per portà, ma significa chì questu tappettu hà da travaglià bè in casa è in aula.
L'unicu svantaghju hè chì ùn vene micca cù una cintura o una borsa, ma hè veramente un nimu.In corta, questu hè un grande pruduttu all-around chì vale sicuramente a pena l'investimentu.
Pudete ricunnosce da i CD di allenamentu di l'anni 90.E bola d'eserciziu, cunnisciute ancu com'è bola svizzera, bola di terapia, bola d'equilibriu è bola di yoga, sò un equipamentu eccellente per ottene abs strappati.Migliuranu l'equilibriu, u tonu musculare è a forza di u core furzendu l'utilizatori à mantene un centru di gravità nantu à a bola.
"I boli di medicina sò grandi per travaglià i musculi addominali.Sò instabili, cusì aduprà una bola di medicina cum'è una basa per a plancia vi permette di impegnà u vostru core ", dice u coach di riabilitazione Will Collard.U mercatu hè abbastanza saturatu, ma li piace sta bola d'eserciziu URBNFit 65cm da Amazon.
Hè estremamente durable grazia à a so superficia esterna in PVC durable è a so superficia anti-slip furnisce una migliore aderenza chè altre superfici.A copertina anti-esplosione supporta finu à 272 kilogrammi di pesu, è vene ancu cù una pompa è dui tappi d'aria in casu chì un impulso hè necessariu più tardi.
Vale a pena d'investisce in una pistola di massaggio decente per l'usu pre-e post-workout.Aiutanu à allevà a tensione musulmana è rilassate i musculi prima è dopu l'allenamentu, prumove a ricuperazione di i musculi, è riduce a MOM - è in a nostra ricerca di a megliu pistola di massaggio, nisun pruduttu si avvicina à Theragun Prime.
Mi piace u so design elegante è raziunale, manicu ergonomicu è facilità d'utilizazione.Un buttone nantu à a cima di u dispusitivu accende è spegne u dispusitivu è cuntrolla ancu a vibrazione, chì pò esse stabilita trà 1,750 è 2,400 beats per minute (PPM).Cù usu cuntinuu, a vita di a bateria hè finu à 120 minuti.
Tuttavia, ciò chì face stu dispusitivu hè l'attenzione à i dettagli chì entra in u so disignu.Mentre a maiò parte di l'altri pistole anu una presa simplice, u Theragun Prime hà una presa di triangulu patentata chì mi permette di ghjunghje à e zone difficiuli di ghjunghje cum'è e spalle è a spalle.U set include ancu quattru attache.Hè un pocu rumore, ma questu hè definitu un nimu.
Sè site nervoso per aduprà una pistola di massaggio, pudete aduprà l'app Therabody.Hà prugrammi sportivi specifichi per u riscaldamentu, u rinfrescante è u trattamentu di e cundizioni di u dolore cum'è a fasciitis plantare è u collu tecnicu.
L'entrenatore di riabilitazione fisica Will Collard dice chì i kettlebells sò l'attrezzamentu di eserciziu più benefiziu è sottovalutatu."I kettlebells sò più versatili cà i dumbbells, chì li rende più ecunomichi perchè ùn avete micca bisognu di parechji pesi diffirenti di kettlebells per fà tutti l'esercizii", dice.Ma una palestra di casa cumpleta includerà ancu i tipi di forza è l'equipaggiu cardio citati sopra.
"Sfurtunatamente, nisuna quantità di equipamentu di eserciziu vi aiuterà per perdiri pesu", dice Collard."U fattore principale in a perdita di pisu hè a dieta: avete bisognu di mantene un deficit caloricu.Tuttavia, ogni tipu di eserciziu cardiovascular, cum'è una tapis roulant o una bicicletta stazionaria, aiuterà a perdita di pisu perchè aiutarà à creme calori quandu site in un deficit caloricu ".Questa ùn hè micca a risposta chì vo circate, ma se a perdita di pisu hè a vostra preoccupazione principale, questa hè una bona nutizia per ghjustificà una macchina cardio più caru.
O kettlebells, dice Will Collard, perchè sò assai versatili.L'esercizii di Kettlebell sò dinamichi, ma necessitanu musculi core per a stabilità.L'esercizii populari di kettlebell includenu crunches russi, get-ups turchi è fila piatta, ma pudete ancu esse creativi sempre chì stà sicuru.
Da l'anacardi à l'amandule, sti nutrienti sò ricchi di proteini, fibra, micronutrienti essenziali è grassi sani.
A nova generazione di pasti surgelati hè dettu chì hè più sana chì i so predecessori, ma anu un gustu cusì bonu cum'è casanu?


Tempu di post: Dec-26-2023