2023 FIBO |Minolta vi scontra in Germania

U 13-16 d'aprile, u Centru di Cunvenzione è Esposizioni Internaziunale di Colonia realizarà a fiera internaziunale di fitness è fitness 2023 ("Fibo Exhibition"), l'attrezzatura di fitness Minolta uniscerà e mani cù u novu equipamentu di fitness meraviglioso debut, in u stand 9C65, aspittendu avanti. à a vostra visita!

nutizie

Cum'è a più grande fiera prufessiunale di l'attrezzatura di fitness è di i prudutti di salute in u mondu, FIBO include l'attrezzatura più avanzata, i corsi di fitness, u cuncettu di fitness più di moda è l'attrezzatura sportiva, hà ricivutu una grande attenzione.

nutizie

In a mostra, vi mostreremu i nostri ultimi prudutti, cumprese tapis roulant X700, macchina di surf X800, bicicletta magnetoresistiva D16, tapis roulant commercial X600, tapis roulant Y600 senza alimentazione, ecc.

nutizie

Trà elli, simu più fieri di u tapis roulant X700.U treadmill hà micca solu una varietà di modi è ingranaggi, ma ancu aduprate a struttura di pista di chassis più avanzata, chì pò facilmente trattà cù situazioni d'alta velocità è alta carica, è riduce in modu efficace a pressione di l'articulazione, cù alta velocità, alta carica. capacità portante, altu Comfort, altu effettu di brucia di grassu è altre caratteristiche.

nutizie

In più di u treadmill, mostreremu i surfisti X800.Basatu nantu à a struttura di una vera scena di surf, u surferu permette à l'utilizatori di sperimentà l'eccitazione è u divertimentu di u surf.U surferu adopra un sistema di cuntrollu elettronicu intelligente, cù una basa regulabile per rinvià perfettamente a vitezza è a forza di l'onda, per chì l'utilizatori ponu gode di a vera sensazione di u mare in casa, per migliurà l'equilibriu di u corpu, a coordinazione è u sensu di u muvimentu;per migliurà a forza di u core è a stabilità, per furnisce l'utilizatori cù esercizii di furmazione, glutei, gammi;per migliurà u tessulu musculare per sustene l'impattu di a gravità o a rapidità è l'estimulazione.

nutizie

Siconda, u treadmill cummerciale X600, chì usa un sistema unicu di assorbimentu di scossa cellulare per furnisce l'utilizatori cun un ambiente di eserciziu più tranquillu è còmode.À u listessu tempu, u corpu hè assai ligeru, pocu impronta, pocu rumore, alta affidabilità, longa vita di serviziu è altre caratteristiche, hè a megliu scelta per i gimnasti cummerciale.

nutizie

In seguitu sò a bicicletta magnetoresistiva D16 è a bicicletta fan D13.Queste duie biciclette sò cuncepite ergonomicamente è furnute cù una varietà di funzioni regulabili, chì ùn solu permettenu à l'utilizatori di mantene u megliu livellu di cunfortu durante l'eserciziu, ma ancu permettenu di utilizà l'ultime tecnulugia, migliurà ancu l'effettu di l'esercitu.À u listessu tempu, anu ancu una stabilità eccellente è un funziunamentu lisu di e caratteristiche di i gimnasti cummerciale è i gimnasti di famiglia sò a qualità di scelta.

nutizie

Inoltre, mostreremu ancu a macchina di rematore a doppia funzione D20, a macchina di scala X200, l'addestratore di estensione di gambe FH87, l'addestratore di sollevamento di anca PL73B, l'addestratore Smith multifunzione C90 è diversi dumbbells regulabili è altri prudutti populari, ponu aiutà vi più cumpletu è eserciziu flessibile ogni parte, vi permette di sperimentà un effettu di eserciziu più intima è affidabile.

nutizie

I nostri prudutti ùn sò micca solu l'equipaggiu meccanicu, ma ancu un modu di vita.Minolta s'impegna à migliurà a qualità è a funzione di l'equipaggiu di fitness per purtà à e persone una sperienza di vita sana, piacevule è cunfortu.I nostri prudutti sò adattati per tutti i livelli di fitness, indipendentemente da u vostru statu fisicu è i scopi, pudete truvà l'attrezzamentu di fitness più adattatu in u nostru stand.Aspittemu cun voi à Fibo u 13-16 d'aprile per sperimentà una vita di fitness megliu inseme.


Postu tempu: Apr-11-2023