L'estensione di a perna, o estensione di ghjinochju, hè un tipu d'eserciziu di furmazione di forza. Hè un muvimentu excelente per rinfurzà i vostri quadriceps, chì sò in fronte di i vostri gammi.
L'estensioni di a perna sò esercizii generalmente fatti cù una macchina di palanca. Siate nantu à un sediu imbottita è alzate una barra imbottita cù i vostri gammi. L'esercitu travaglia principarmenti i musculi quadriceps di u fronte di a coscia - u rectus femoris è i musculi vastu. Pudete aduprà stu esercitu per custruisce a forza di u corpu inferiore è a definizione di i musculi cum'è parte di un entrenamentu di furmazione di forza.
L'estensione di a perna mira à i quadriceps, chì sò i grandi musculi di u fronte di a coscia. Tecnicamente, questu hè un eserciziu "cineticu di catena aperta", chì hè sfarente di un "eserciziu cineticu di catena chjusa", cum'è unsquat.1 A diferenza hè chì in u squat, a parte di u corpu chì avete eserciziu hè ancorata (pede nantu à a terra), mentre chì in l'estensione di a gamba, movete a barra imbottita, chì significa chì i vostri gammi ùn sò micca stazionari cum'è elli. travagliu, è cusì a catena di u muvimentu hè aperta in l'estensione di a gamba.
I quads sò ben sviluppati in ciclismu, ma se u vostru cardio hè in esecuzione o camminendu, avete soprattuttu eserciteghja i musculi in u spinu di a coscia. In questu casu, pudete vulete sviluppà i quads per esse più in equilibriu. Custruì i vostri quads pò ancu aumentà a forza di i movimenti di calci, chì ponu esse benefizii in sporti cum'è u football o l'arti marziali.