A macchina per a pressa di gambe MND-FS03 pò aiutà à custruisce i musculi chjave in e gambe. A pressa di gambe hè aduprata cum'è parte di una rutina di rinfurzamentu di e gambe o di un allenamentu à circuitu di macchina. Hè aduprata per sviluppàquadricipiteè i musculi posteriori di a coscia è ancu i glutei. Mentre pare un eserciziu simplice, hè impurtante amparà à aduprà lu currettamente.
1. POSIZIONE DI PARTENZA: Sedete in a macchina, pusiziunendu a schiena è u sacru (coccige) piatti contr'à u schienale di a macchina. Pone i vostri pedi nantu à a piastra di resistenza, cù e dite di i pedi puntate in avanti è aghjustate a pusizione di u sedile è di i pedi in modu chì a piega di e ghjinochje sia à circa 90 gradi cù i talloni piatti. Pigliate ligeramente qualsiasi maniglia dispunibile per stabilizà l'estremità superiore. Cuntraite ("rinforzate") i vostri musculi addominali per stabilizà a spina dorsale, fate attenzione à evità u muvimentu in a parte bassa di a schiena durante l'eserciziu.
2. Espirate pianu pianu mentre spinghjete a piastra di resistenza luntanu da u vostru corpu cuntraendu i vostri glutei, quadricipiti è musculi posteriori di a coscia. Mantene i vostri talloni piatti contr'à a piastra di resistenza è evitate ogni muvimentu in l'estremità superiore.
3. Continuate à stende i vostri fianchi è i ghjinochji finu à chì i ghjinochji ghjunghjenu à una pusizione rilassata è estesa, cù i talloni sempre pressati fermamente in a piastra. Ùn iperestendete micca (bluccate micca) i vostri ghjinochji è evitate di alzà i glutei da u cuscinu di u sedile o di arrotondà a bassa schiena.
4. Fate una pausa momentanea, poi vultate pianu pianu à a vostra pusizione iniziale flettendu (pieghjendu) i fianchi è e ghjinochje, è permettendu à a piastra di resistenza di spustassi versu voi in modu lentu è cuntrullatu. Ùn lasciate micca chì e vostre cosce superiori cumprimanu a vostra gabbia toracica. Ripigliate u muvimentu.
5. Variante di l'eserciziu: Pressa cù una sola gamba.
Ripetite u listessu eserciziu, ma aduprate ogni gamba indipendentemente
Una tecnica impropria pò purtà à ferite. Cuntrullate a fase di estensione mantenendu i vostri talloni in cuntattu cù a piastra è evitate di bluccà i vostri ghjinochji. Durante a fase di ritornu, cuntrullate u muvimentu è evitate di cumpressà a parte superiore di e cosce contr'à a vostra gabbia toracica.